EGE BÖLGESİ SANAYİ ODASI - ŞİKAYET FORMU


ŞİKAYET TAKİBİ

Ege Bölgesi Sanayi Odasına Yapmış Olduğunuz Şikayet/Dilek başvurularınızın durumunu takip etmek için tıklayınız.

EGE BÖLGESİ SANAYİ ODASI - ŞİKAYET / DİLEK FORMU

Bu şikayet/dilek formu ISO 9001:2008 ve ISO 10002:2004 yönetim sistemimiz dahilinde ücretsiz olarak değerlendirilecektir. Şikayet ve dileklerinizi aşağıdaki formu online doldurarak gönderebilir, memnuniyet@ebso.org.tr e-posta adresinden ya da 0232 455 29 65 no’lu telefondan Odamızın Müşteri Memnuniyeti Yönetim Temsilcisi’ne, ilgili birim müdürlüklerine veya Genel Sekreter’e iletebilirsiniz. Şikayet/dileğinizin ele alma süreci her aşamada geri bildirime açıktır. Odamızın şikayet ve dilekler konusunda yapılan tüm işlemlerde çözüme ulaşma taahhüdü bulunmaktadır.

Şikayetde bulunan kişinin ayrıntı bilgileri
(İstenildiği takdirde şikayet, dilek sahibi iletişim bilgilerini vermeyebilir.)

Firma Adı/Kuruluş/Şahıs:

Adress





Şikayet vekilinin bilgileri (varsa):

Temas kurulacak kişi (Eğer yukarıdakinden farklı ise):

Şikayet EBSO personeli tarafından giriliyorsa lütfen belirtiniz:


Şikayet Edilen;


Hizmetin tarifi (Hizmete ait Evrak tarih ve Kayıt Numarası biliniyorsa lütfen belirtiniz:

Karşılaşılan sorunun tarifi ve zamanı

Düzeltme isteniyor mu?

Çözüm Öneriniz

Formun ekinde yer alan dokümanların listesi




Şifremi hatırlat


Lütfen mail adresinizi veya firma sicil numarasını giriniz.

Not: spam maillerinizide kontrol ediniz.